Monday, September 9, 2013

Happy Monday 9/9..

Assalamualaikum semua..

How was your weekend? Masih sibuk dengan balance balance open house raya ke.. hehe Syawal dah pun habis, jadi aktiviti harian dan mingguan kita pun jadilah kembali normal..ie..kerja kerja kerja ;p .

For me, my schedule never change. Time raya atau tidak, sama saja.. 

^^ Kedai beroperasi
24 jam
7 hari seminggu ^^

Bunyi macam penat je..tapi jangan salah paham hehe.. ini kedai alam maya..online..so I can do business from anywhere, anytime.. by just using my smartphone or laptop..

Kalau uols nak buat business ni jugak, most welcome.. I'm happy to share with you the details and the beauty of this business, the modus operandi, the income potential, the other benefits that you can just dream before, and many more. Dan business ni kita ada mentor dan kita practice TEAMWORK. Jadi kalau zero basic dalam perniagaan ke, zero basic dalam pengetahuan produk ke, zero basic dalam ilmu marketing ke, zero basic dalam internet dan social media ke..DON'T WORRY! Semua ni boleh belajar, dan memang akan diajar oleh mentor atau Business partner. 

Feel free to contact me if you have interest to start a business.. 
Part time, full time, mencari 2nd income, capital constraint, modal rendah, mencari business yang tak perlu kedai fizikal,dan apa juga sebab sebab anda..semuanya sesuai untuk jadi usahawan dengan bisnes ni! :)

Hanita
012 4700240
hanitahamzah@gmail.com


No comments: