Saturday, June 22, 2013

Congratulation to me!

Alhamdulillah...

Selepas agak lama tercari cari, akhirnya bertemu juga...
21 June 2013, marking the start of my business, my journey, my passion, towards achieving greatness in life, having lots of time with family, and last but not least FINANCIAL FREEDOM..

Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba...datang tidak menentu masa...datang disaat kita kesempitan atau kesusahan.
Nilailah peluang itu dengan cara yang bijaksana. Rebutlah peluang yang besar itu, kerana peluang yang besar itu boleh berlalu dengan tiba-tiba.
Jangan jadikan Seribu Alasan untuk tidak merebut peluang yang besar itu!"
- Prof. Dr. Hamka


Dengan sepenuh keyakinan dan lots of support dari bisnes partner DSM Niza GLAM yang memberi tunjuk ajar dan semangat,  I took the step forward to start the journey. Niat dihati untuk mencapai financial freedom, menyediakan kehidupan yang selesa untuk anak anak, memberi bantuan pada yang memerlukan, dan yang paling tak sabar sekali ialah:  spending quality time with family, which is something that has been a challenge to achieve, sepanjang hidup di alam kerja office. 

Special million and zillion thanks to Abah dan Mama, for loving me, understanding me, praying for me, supporting me...Insya Allah Nita akan cuba sedaya upaya membalas jasa2 Abah dan Mama yang bilangannya macam bintang bintang di langit..
  
To my dearest Hubby, terima kasih kerana memahami dan memberi sokongan di saat Nita membuat keputusan yang drastik dalam hidup. You are my shoulder to cry on.. Insya Allah dengan usaha, keyakinan, dan tawakkal kepada Allah, we are getting stronger together. And WE WILL GET THERE.. 

No comments: