Friday, August 30, 2013

Bio Velocity Sleepmate

Rupa nya macam comforter atau toto.. saiz queen...dan ringan.
Bio Velocity Sleepmate ni ialah pelapik tilam, cumanya ia bukan pelapik tilam biasa.


Secara ringkasnya, penggunaan Bio Velocity Sleepmate ni dapat membantu mengatasi antara masalah masalah kesihatan seperti berikut:


Pada yang masih ada mak ayah, bagus kalau kita hadiahkan BVSM ni pada mereka.Pada usia macamtu, mereka selalunya nak lebihkan beribadah. Tapi selalu diganggu dengan masalah kesihatan  menyebabkan niat nak lebih beribadah tu tergendala. Kalau mereka ada BVSM, dapatlah kurangkan sakit badan, sakit pinggang, sakit belakang, sakit lutut tu semua. Dapatlah duduk lama sikit di tikar sejadah., guna BVSM buat alas bawah tikar sejadah tu.. Kalau rasa macam nak demam atau sakit sakit lenguh lenguh yang tertumpu pada kawasan tertentu, BVSM ni boleh dibuat selimut pada badan atau tempat khusus yang bermasalah.
In fact, kalau tak de masalah kesihatan yang teruk pun, bila dah semakin berusia, kualiti tidur pun jadi semakin kurang sebenarnya. Dah la badan memang dah tak kuat, tidur pun tak berkualiti, jadi makin lemah lah jadinya.
Masa ni lah kita nak rebut peluang untuk balas jasa, ikhtiar untuk  improve kualiti hidup mak ayah kita. Sementara mereka masih ada..

Untuk anak anak kita pulak, ada yang susah tidur malam, tak lena, selalu mengigau, lebih teruk pada anak anak yang ada lelah atau athma. Memanglah kita ambil ubat dan buat rawatan di hospital, tapi dalam masa yang sama cubalah juga rawatan alternatif. Lagipun bukan elok selalu depend pada ubat @ drugs ni. Not to mention kos perubatan yang kita perlu spend berulangkali..ramai yang tak mampu sebenarnya.

Time long distance driving pulak.. cuba lapik BVSM atas driver seat tu. Boleh la kurangkan keluhan encik suami..sakit pinggang, sakit belakang, sakit punggung,  lenguh kaki. Dah ada BVSM ni boleh la lagi kerap ajak pergi driving trip domestic holiday kann... :p

Yang diri kita sendiri ni pulak, pun diabaikan tanpa kita sedar. Realistically, kita bukan sentiasa sihat, cergas, ceria.. Stress kerja, stress nak uruskan hal rumahtangga, anak anak dan pelajaran diorang, etc etc. So kita sendiri pun sebenarnya..tak cukup rehat. Makin lama tahan, makin stress, silap silap boleh tekanan jiwa dan perasaan...Nauzubillah..
Keharmonian rumahtangga pun boleh terganggu macamtu. No matter what, women especially, have to stay strong coz our family depend on us.

Tak rugi kita invest sikit beli BVSM ni. Tak susah pun nak guna. Bentang atas tilam, siap untuk landing! Tak perlu nak plug in pun.. proses pemasangan (pembentangan sebenarnya :D) hanyalah once off. Lepas tu biarlah BVSM tu kat situ, tak yah usik usik dah. Untuk dapatkan benefit dia, kita cume perlu tidur atas dia jer..haha senang tak.. 

Kita cuba la address punca ketidakseimbangan dalam badan kita yang jadi penyebab macam macam penyakit tu.
Duit banyak beli katil mahal pun tak guna, kalau tidur tak boleh lena..

Contact me if you want to get one for your parents, relatives, or for your own family.. Harga satu RM1288, plus mystery gift ...

Nak mulakan bisnes sendiri dengan BVSM pun boleh!


Hanita
0124700240
hanitahamzah@gmail.com

No comments: