Tuesday, October 8, 2013

Feeling blessed..

Sepanjang involvement dalam business ni since few months back, I've never been alone. Never. Dari hari pertama mula bisnes, dengan berbekalkan zero knowledge in business, zero knowledge in social media, zero friend yang buat bisnes yang sama...sampailah sekarang dah ada blog, dan dah ada basic knowledge in social media usage like Facebook, Instagram. 
First session together with Mai & Niza
My first time at GLAM TTDI 


Guidance dari business partner, mentor, leader, tak putus putus. Baru je beberapa bulan berbisnes tapi meet up dan personal coaching sessions dah lebih dari jari jari di tangan. Alhamdulillah, bersyukur betul rasanya dipertemukan dengan business GLAM ni, and even more grateful that I was destined to be a business partner with the dedicated and supportive Niza, under the wings of the respected and saluted Leader, Maisarah. They both have shown and expressed their full dedication since DAY 1, and their support grows even stronger day by day. 


Asalkan kita ikhlas dan 100% betul betul nak belajar dan nak berjaya dalam bisnes ni, these awesome people will give their 200% to guide you.
Kalau bisnes konventional yang biasa, kita usaha sendiri, cari ilmu sendiri dan ilmu mungkin kena bayar lagi, nak fikir strategi sendiri, struggle sendiri. Tapi dalam GLAM bisnes ni, semua kita buat secara teamwork. Dan kalau stucked dan ada masalah, terus rujuk Leader yang sedia membantu.. 




Love,
Hanita
DynamicLeadersGroup
012-4700240
hanitahamzah@gmail.com

No comments: