Tuesday, May 13, 2014

Kehebatan Premium Beautiful di bulan Puasa

Salam...

Tinggal sebulan lebih je kita nak melangkah masuk ke bulan Ramadhan al Mubarak.

Macam macam jenis persediaan kita nak buat dan dah buat. Sekarang kita dah mula buat checklist kan. Persediaan dari segi qadha puasa dan habis ke belum, persediaan tempah Baju raya (tailor dah tutup tempahan dah pun by now ;p) , bersedia dengan 30-days menu untuk sahur dan iftar untuk keluarga, supaya tak lah pening hari hari balik kerja nak kena fikir apa nak masak. 

Satu lagi bentuk persediaan yang mungkin ramai yang terlepas pandang. Rugi tak ambil kesempatan ni tau. I've gone thru the superb experience during last year ramadhan and I want to share with you so that kita sama sama dapat kebaikan nya.



I started to wear Premium Beautiful last year, seminggu sebelum start bulan puasa. Ok for the first week, honest to say, memang rasa kurang selesa pakai PB tu. Rasa ketat lah, susah nak bernafas lah, pening, rasa loya kadang kadang pun ada jugak. Tapi sebab dah ada ilmu pasal produk ni sebelum mula pakai, I continued wearing it. Semua rasa kurang selesa ni hanya sementara saja, 1-2 weeks, dan ianya disebabkan penyesuaian PB dan keadaan dalaman badan kita. This situation is called 'healing crisis'. Tempoh penyesuaian ni simptom nya berbeza pada setiap orang. Depend samada kita banyak internal health problem atau sikit. But don't worry, after 2 weeks the most, kita akan rasa tiba tiba sedap dan selesanya pakai PB ni. Sampai kan bila tak pakai tu rasa macam something missing pulak :).

So, masuk bulan puasa, I was wearing my Premium Beautiful. Sangat amazing! Setiap hari, dari pagi sampai petang badan rasa bertenaga macam bukan tengah puasa je. Haus tu biasa lah kan. Tapi tak letih, lesu dan lembik yang keterlaluan macam yang selalu kita rasa especially bila dah masuk pukul 4pm ke atas. Seriously! Rasa seronok sangat, malam nak bertarawih pun still rasa cergas. 
Itu benefit dari segi tenaga.

Benefit dari segi slimming dan shaping pulak, itu dah semestinya lah. Dah Premium Beautiful ni kan antara fungsi utama dia for slimming dan shaping. Far-Infra-Red dalam Premium Beautiful ni membakar lemak dan menukarkannya jadi tenaga. Maksudnya, lemak akan semakin berkurangan. Dan shape dan struktur korset Premium Beautiful tu pulak akan membantu badan kita dalam proses reshaping. So previously if ada parts yang dah macam lari sikit 'alignment', progressively akan terbentuk semula. 

By the end of Ramadhan, you will be surprised and super happy with the result. Memang terasa puas dan berbaloi sangat investment kecil yang dibuat. Premium Beautiful helps to restore our health and beauty, in fact ada yang lepas pakai Premium Beautiful ni consistently, shape dia dah mengalahkan time anak dara :D 

Tak lama, sebulan je untuk nampak result yang ketara.
Ambil kesempatan di bulan puasa ni untuk alami sendiri 'the accelerated process of slimming and shaping' , besides feeling extra energetic. 
I'm very sure especially mothers will really appreciate these experience sebab kita yang dah jadi ibu ni, kena kuatkan diri untuk jaga keluarga. 
So if we can apply 1 method that will give us the 3 benefit, WHY NOT KAN!!
  




Hubungi saya segera!

Hanita
012-4700240 (sms/whatsapp/wechat)
hanitahamzah@gmail.com (email)

Method of payment:
CASH (special price!)
Instalment with zero interest (normal price, limited set)
AEON Easy payment from RM 85 monthly


No comments: