Monday, July 22, 2013

Premium Beautiful dan Hari Raya

Salam...

Hari Raya akan menjelang. It's just around the corner.. atau dalam bahasa Malaysia nya: ada di sebalik selekoh tu je..hehe.  In short, ada dalam kurang 3 minggu lagi..

Memandangkan Raya yang semakin hampir ni,  memang sesuai sangat lah untuk kita dapatkan corset premium beautiful ni. The time and the motive are perfect..katanya... :)

Pakai corset Premium Beautiful time raya nanti cantik je baju raya yang dipakai, elok terletak kat badan...baru la happening gitu... 
Lagi satu pulak, time raya memang standard selera@nafsu makan kita melambung tak hengat, tengok rendang ketupat lemang tu semua..pergghh...  Tak kiralah anda wanita atau lelaki, sama je..tak bangun bangun dari meja makan tu kann... 

So bila pakai Premium beautiful (kalau lelaki ingat ye..cuma pakai Waist Nipper@Bengkung saja, bukan full set ;p) , 2 perkara akan berlaku:
.
.
.
.
1)  Walaupun kita makan lebih dari biasa, FIR yang ada dalam corset akan membantu proses metabolisme dan proses pembakaran lemak yang berterusan. Meaning, kesimpulannya makanan yang dah terlebih lebih masuk tu takkan tertimbun menjadi lemak semuanya sebab proses pembakaran dibantu secara luaran oleh corset.

2)  Bila pakai corset Premium Beautiful, secara otomatik nya kuantiti makanan kita akan jadi kurang.. pasal rasa cepat kenyang. So instead of kita makan banyak each time dan selalu, kita akan tukar corak pemakanan jadi sedikit dan selalu (nafsu tu tetap la hado kann..). But the good thing is, bila corak pemakanan ditukar kepada sedikit dan kerap..itulah sebenarnya yang akan lebih lagi membantu menaikkan kadar metabolisme kita,,seterusnya memantapkan lagi proses pembakaran lomak.. 

Apa apa pun, tak kisah la badan besar ke kecil ke...once kita mula pakai corset Premium beautiful ni, badan kita akan terus ada cutting,  nevermind if it is assisted, at least untuk permulaan ni. Esok esok dengan pemakaian yang konsisten 8 jam sehari, minum air yang cukup, dan takde ngelat ngelat pakai, assisted body cutting yang cantik tu akan jadi permanent..lalala...:D

premium beautiful

Premium Beautiful promo hari raya masih on!!

Harga promosi full set saiz kecil = RM1920 

Harga promosi full set saiz besar = RM2080 





Contact me:

Hanita
Call/sms/whatsapp = 012 4700240
email = hanitahamzah@gmail.com
Instagram = @hanitasufia
FB = Hanita Sufia Hamzah

No comments: