Monday, July 15, 2013

Premium Beautiful Promosi Hari Raya !

Hari ini hari ke-6 berpuasa. How's things so far with you guys? Hopefully back to normal, kembali cergas, dan dah adjust dengan keadaan berpuasa ni.
Selain dari mengumpul pahala sebanyak mungkin di bulan barakah ni, ada tak yang sambil sambil tu ada bercita cita nak kurus dan slim masa bulan puasa ni? Mesti ada kan? Dan ada tak yang setiap tahun pun ada wish yang sama, tapi tiba di penghujung ramadhan, takde apa apa perubahan pun. Ada kann...?Dan mesti ada jugak yang makin naik berat badan instead of turun ataupun stagnant..
sigh...

Perkara tu memang normal dan biasa berlaku, sebab bila umur semakin meningkat, kadar metabolisme semakin menurun, jadi kadar pembakaran lemak pun menjadi semakin perlahan. Ditambah pula dengan keadaan berpuasa yang mana kadar metabolisme menjadi semakin rendah dari biasa sebab bila otak menerima signal kekurangan food intake dari badan, secara automatik kadar metabolisme akan diperlahankan supaya badan kita mampu bertahan dengan keadaan berpanjangan tanpa makanan tu.

Tapi jangan risau.. ada penyelesaiannya.. :D

Untuk memastikan hasrat anda untuk kurus menjelang raya tercapai, Premium Beautiful corset boleh membantu! 
FIR yang disulam dalam corset tu akan berfungsi membakar lemak dalam badan kita secara berterusan bila dipakai di siang hari selama 8 jam minimum. Dan kalau rajin pakai sampai waktu berbuka puasa (walaupun dah lebih 8 jam), corset itu akan membantu 'mengawal' jumlah makanan yang kita makan. Makan sikit je dah kenyang sangat sangat, so at the end kita tak akan terlebih makan di malam hari bulan puasa.
Antara kebaikan lain memakai corset Premium Beautiful masa berpuasa ni, ia meningkatkan metabolism badan, dan mengurangkan kelesuan akibat letih berpuasa. Ini memang bukan teori semata mata sebab saya pakai corset dari hari pertama sampai hari ni puasa, badan tak letih lesu dan tetap bertenaga hingga petang, walaupun food intake saya tak sebanyak orang lain, sebab saya teruskan pakai corset sehingga time berbuka puasa. In term of weight loss dan inches loss.. jangan cerita ler.. hofcos la ada :D lalalala....
Masih ada masa 3 minggu lagi untuk anda merealisasikan impian kurus menjelang raya tu.. And I really want you to experience the same benefit and achieve your  Hari raya goal; to be healthy, slim, pretty... 
Siapa yang ingin mendapatkan Corset Beautiful anda dari sekarang hingga 30July, saya akan berikan harga promosi yang sangat sangat menarik. 

Premium Beautiful corset
Pembelian satu set lengkap, layak menikmati diskaun tunai sehingga RM500.
(term & condition applies)
premium beautiful

Harga promosi juga diberikan untuk beberapa produk lain seperti di bawah:

 Biozone Food Purifier
Harga promosi se unit RM1600 sahaja (harga biasa RM1750)

Bio Velocity Sleep Mate
Harga promosi se unit RM1200 sahaja (harga biasa RM1288)

BBPlus Collagen Drink
Harga promosi sekotak RM150 sahaja (harga biasa RM180)

Nurich lactolite Mixed Yogurt with Live Culture & Inulin Powder Drink
Harga promosi sekotak RM140 sahaja (harga biasa RM160)

Hubungi saya untuk dapatkan produk produk ini segera!

Hanita
012 4700240
email- hanitahamzah@gmail.com

No comments: